Tips!?

  2011-10-27 / 22:17:05 / Allmänt /
Sitter här och försöker leta upp bra skräckfilmer till Halloween.. kommer inte på några bra nu bara för det, men är äntligen klar med so och no uppgifterna! ÄNTLIGEN!? hahaha aja på lördag drar jag och sanna in till stan efter sannas träning, hehe vi kommer äta på Golden Elephant saknar maten faktiskt har inte ätit där sedan jag praoade där, sen kommer vi nog att klippa oss tänkte passa på när man ändå är inne i stan och sedan köpa massor med godis till kvällen och jag ska kolla på en rosa stickad tröja som jag blev helt kär i idag.. fan jag som skulle spara pengar men det är så svårt för bär man går in i en klädaffär är det kört.. hahahha aja sedan får vi se vad som händer;) men nu ska jag läsa lite hihi,Take care

putting on the fake smile in front of the camera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious