There are no ugly women in the world, just lazy ones.

  2011-12-28 / 22:47:18 / Allmänt /
Idag var jag ju som sagt i stan hela dagen med sanna! Först gick vi till frisören och klippte oss och sedan skulle vi fixa ögonbrynen men vi hitta inte stället som vi skulle fixa dem på så vi struntade i det, vi får ta det någon annan gång. Sedan köpte vi kläder och smink och åt på subway. Efter det fika vi på espresso house, kolla runt i knalleland och kolla på min systers träning! hahahha jag och sanna dog ett tag när frisören skulle kamma mitt hår och min earcuff flög över hela salongen.... haha! Aja nu kommer lite bilder på det jag köpt, tog inte med kameran till stan så.. Puss
H&Ms puder
H&Ms mascara
Jeans från GinaT (köpte en tröja också men bilder på den kommer lite senare, man ser den bättre när jag har på mig den)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious